Alla inlägg under september 2012

Av novellenomisabelle - 22 september 2012 00:01

Föörlåååt!!

--

-Helloo!

-Dehär är Thea! sa jag och pekade på Thea

-Kom! Sa han och vi gick in

---

Vi gick in och tog av oss skor och jackor, sen gick vi in i vardagsrummet. Eller jag och Thea gick dit, Marcus gick till köket. I vardagsrummet var allt framplockat, godis, chips, popcorn, läsk.. Marcus kom in med glas och vi satte oss i soffan.

-Wich moviie? Sa Marcus och höll upp Legally Blonde och någon annan..

-Legally Blonde!!! Skrek jag och Thea samtidigt 

Vi tittade på varandra med en blick som sa "Vi känner varandra allderles för bra!" sen skrattade vi och Marcus satte i filmen och gick och satte sig med oss i soffan och filmen började.

Efter filmen så var vi helt urskrattade och typ allt godis var slut.. Oupsie..

-Ska vi gå ut en sväng? Frågade Marcus

-Aa.. Svarade jag och vi reste på oss och gick ut till hallen och tog på skor och jacka, jag kollade på mobilne och såg att klockan redan var fyra! Jag måste vaknat mycket senare än jag trodde men det gjorde inget.. Jag messade mamma och skrev att jag nog skulle sova här. Vi gick och pratade om allt möjligt påväg till affären.


----

Pallar inte skriva på detta mer :P Hoppar fram litegranna xD

Presentation

Tjaaa, jag som skriver på novellen är en 14-årig tjej som gillar hästar, doftljus och mysiga sockor. Jag har även en liten *hosthost* crush på Anton Ewald.. Jag har även min privata blogg som handlar om mig som är heeeeemliiiig :) Puss puss♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästboken♥


Ovido - Quiz & Flashcards